Ministerul de Interne anunță că începând de luni, 20 iunie, până la data de 19 august se prelungește programul de lucru pentru cei care au nevoie de pașapoarte de luni până vineri și în zilele de weekend.
Programul de lucru cu publicul va fi stabilit la nivelul instituțiilor prefectului.
Cererile pentru eliberarea pașapoartelor simple electronice/temporare se depun personal în țară, la oricare serviciu public comunitar de pașapoarte în cadrul programului de lucru cu publicul.
De asemenea, pentru evitarea deplasării și supraaglomerării la sediile serviciilor publice comunitare de pașapoarte, în vederea ridicării pașaportului simplu electronic, cei de la Ministerul Afacerilor Interne recomandă cetățenilor să solicite, cu ocazia depunerii cererilor, expedierea documentelor de călătorie prin serviciile de curierat la domiciliul sau reședința titularului (cu suportarea de către aceștia a contravalorii serviciului prestat, respectiv 11,30 lei cu TVA inclus).
În perioada 01 ianuarie – 15 iunie, la nivel național, au fost eliberate 1.163.458 documente de călătorie, ceea ce reprezintă o creștere cu 129,07% față de anul 2021, respectiv cu 48,28% față de anul 2019.