joi, iunie 13, 2024
AcasăLIFESTYLECe să mănânci dacă te simți balonat

Ce să mănânci dacă te simți balonat

Balonarea ne provoacă un disconfort major și ne strică ziua. Pentru a nu agrava starea ar fi bine să țineți cont de o serie de recomandări alimentare.

Ce să mănânci dacă te simți balonat?

Avocado: Acest fruct (da, este fruct) conține potasiu, care ajută corpul să gestioneze nivelul de sodiu care provoacă balonare.

Banană: La fel, conțin potasiu. S-a descoperit că femeile care mănâncă o banană înainte de masa de prânz se balonează mai puțin.

Țelină: te ajută să îți hidratezi corpul și activează digestia. Totodată, conține anumiți flavonoizi care reduc inflamația din corp.

Turmeric: Conține curcumină, substanță care reduce simptomele balonării și ajută la digestie.

Mentă: Un ceai de mentă este binevenit. Relaxează mușchii sistemului digestiv.

Ghimbir: Ajută la digestie.

Roșiile: conțin licopen, antioxidant care este antinflamator. Totodată, conțin și potasiu.

Chefir: Cei care beau chefir reduc riscul de a face balonare cu până la 79%.

ARTICOLE SIMILARE